Ett glas vatten tack.

 



Idag har vi haft trevligt besök av Johns bror m familj. Här är lilla Julia, snart två månader :)

Vi åt kladdkaka och middag och drack kaffe och läsk.
Nu får jag inte äta mer för imorgon på morgonen ska jag göra glukosbelastningen som kommer tala om ifall jag har graviditetsdiabetes eller ej. För mig kvittar det, för vilket som så är det slut med socker och snabba kolhydrater.

Nu tvingas jag bli det hälsofreak jag låtsas vara då och då. Tur att jag redan kan det mesta om vilken kost som gäller från och med nu.

Jag älskar det vita knarket. Jag älskar snus och cigaretter, jag älskar vin.
Jag fastnade i alla fällor. Och staten bara håvar in.

Men snart är jag fri.

Mindre människa och mer ande åt folket!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Så ska det låta (: /AA

2010-05-31 @ 15:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0