Made in djupviken 66:2.


Kom och tänka på mitt minne, som ofta är otroligt effektivt.
För inte så länge sedan behövde jag tillgång till ett konto, men eftersom jag tappat bort kontonummret var jag egentligen tvungen att vänta några dagar på att det skulle skickas hem.

Men eftersom det var riktigt akut så ringde jag och tjatade och sa att jag dog om jag inte fick tillgång till kontot.
Hon i luren började ställa helt sjuka frågor för att kontrollera att jag var jag.
Hon frågade om tillgångar, taxeringsvärden och datum hit och dit. Plötsligt utbrister hon - vad heter din fastighet? Och det bara rinner ur mig..-djupvikensextisexkolontvå!
Någonstans för länge sedan, förmodligen på något besiktningspapper har jag sett att huset heter så.
Hon skrattade och gav mig alla uppgifter jag behövde, trots att hon förmodligen bröt några regler.

Däremot fick Linus sig ett riktigt asigt garv idag. Både imorse påväg till dagis och när jag hämtat han från kalaset, frågar han efter att jag stängt av bilen.
- Mamma, hade du bälte på dig?
- Jag kommer inte ihåg! svarar jag. Helt ärligt, knäppte jag loss det nyss, eller hade jag det aldrig på mig? Öhh, bättre saker kan man ju lägga minnet på tydligen ;P

Nu ikväll har jag rullat och stekt köttbullar i ugn till morgondagens middag. Shit vad ambitiöst.

Och så lägger jag in en bild som också är home-made. Hatthyllan.
Av två gamla högtalare, urgröpta och iklädda tyg. Fiffigt va?

Förövrigt så är jag rejält gravid. Det strålar och stramar och värker lite här och där. Och jag kissar lite överallt och närsomhelst. Men den bilden bjuder jag på en annan dag. 

Kram och godnatt :)

















Kommentarer
Postat av: Angelica

D var riktigt fiffigt måste jag säga med hatthyllan! =)

2010-05-13 @ 00:05:40
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: Mallan

Heij på dig du! ja visst är det störigt med kommentarer, men fasen, snart slipper vi dom! (= Allt bra med dig? Fasen så fint ni har det hemma! Kram på dig!

2010-05-13 @ 23:20:39
URL: http://noremorsetattoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0