Fulfuru is gone. Före/efter-bilder.


 

Sovrum före/efter

 

Hall.

 

Kök.

 



 

Ja, som ni ser så blev det en liten skillnad.
Vi har använt en våtrumsgrund för att stoppa gult genomslag, och sedan två varv med vattenbaserad takfärg.
Det gick åt ca 10 liter vitfärg. Allt kostade 1400;-
En firma skulle tagit ca 12 ooo.
Känns som att vi tjänade en hacka :)

Jag rekomenderar alla att ta ta fingrarna ur och börja måla.

Tillsist. Jag tror inte att jag kommer kunna leva utan liljor längre. Denna rosa bukett fick jag av Anette, den doftar ljuvligt!



Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Men snyggt! Blir ju så himla stor skillnad.

Skönt att ha gjort det där nu innan bebisen kommer.



Liljor är så fina. Vi fick ett blombud förra veckan.

Det var från Svensk fastighetsförmedling för att vi köpt hus och gjort dom ännu rikare =) Det var en jättefin bukett med liljor. Superfina!

2010-05-31 @ 09:36:37
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så snyggt ni fick det!! Alltid helt klart värt att göra saker på egen hand. När ni ska måla huset, bjud in oss vänner då, dessto fler, dessto snabbare, dessto roligare. /AA

2010-05-31 @ 15:37:55
Postat av: kristina

Är ju ingen som gillar vitt...men det ser myyycket bättre ut efteråt ;-)

2010-06-01 @ 13:42:47
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0