Måndag.


Min bil, som ser ut ungefär såhär, gick igenom besiktningen idag.
Det måste ha varit för att jag är så tjock.
De tänkte säkert att jag var ensamstående (Linus var med) med en skruttbil och kanske föder närsom.
Jag hörde innan att de pratade med varandra om alla fel bilen hade, men sedan kom ena killen till mig med huvudet på sned och sa att bilen hade klarat sig, med bara några få saker jag skulle tänka på till nästa gång.

Bl a att bromsarna typ inte fungerar så bra..?!  Mohaha. 
Så nu går den att köra med ett tag till, i väntan på den eventuella skrotpremien på 5000;-





Igår var vi på IKEA och slösade upp 6000;-
Ändå har jag påbörjat en lista tills nästa gång vi ska dit..och det är en hel del på den redan..helt sjukt vad mycket fina saker det finns där!
På Fredag börjar projekt bygga vägg. Därefter ska det inredas och rensas och göras i ordning.
Ett pojkrum och ett bebisrum, guud vad kul det ska bli!

Anette var nyss här med lite Rawfood. En suuuupergod daddelpaj med blåbär.
Nu är det jag, Anette och mamma som tillsammans har en liten sekt, om mat.
Recept kommer komma i framtiden. 

Dags att ta en tur med Hogan Bolt D.
Sedan fålla och hänga upp gardiner i sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Dela med dig av din energi,tack =)

Du är typ lika höggravid som jag men verkar ändå fixa och dona hur mycket som helst.

Jag började slipa lite på trappen igår. Efter 5 min kändes soffan mycket mer lockande =)



Vad köpte ni på Ikea? Bilder =)

2010-06-07 @ 22:01:50
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hahahahhaaa, jag dom måste ha tyckt jävligt synd om dig om den där gick igenom :D



Vill oxå slööösa, älskar att slösa ! :)

Bilder please :)

2010-06-08 @ 11:28:33
URL: http://jjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0