Pruttar, kärlek och harmoni.


Jag dricker kaffe, och njuter av tanken på att jag inte behöver sova borta mer. På ett bra tag!
Jo. Jag sover gärna i Thailand eller så, men nu får jag faktiskt bestämma själv.
Inget mera nattjobb för min del.
Jag har 6 dagpass kvar att jobba, och sedan är det midsommar, ledighet och närsomhelst dags att föda barn!

Går in i vecka 38 idag. Ni ska få bild och magstatus imorgon efter barnmorskan.

Väggen är byggd, det blev en vägg byggd i surhet, och dessutom glömde vi att stoppa in pengar i den. Det ska man alltid göra enligt Martin Timell, och han har väl några års erfarenhet..
Hoppas barnen blir lyckliga där inne ändå.

Det är roligt att man kan bråka om något så litet som en prutt. Sarah höll på riktigt på att kvävas av skratt igår när jag berättade det.
Och det roliga var att medan jag berättade så skrek hon av skratt -Jag veeeet!

Hon har också bråkat om en prutt, så det kan ju inte vara något konstigt med det ? ;P

John har byggt en bra vägg, och fast han säkert var lika sur som jag, så gjorde han det med kärlek, för han gör faktiskt allt med kärlek <3

Mina tre senaste fynd kommer uppstaplade.



49 ;- coop. Linus i kundvagn, trängs med skurhink. 

- Men titta vilken fiiiiin!!
- Men åh! - suck, himmel med ögonen- vad tror du, du gillar väl den för att den är rosa. Köp den då!

Hans nya ordkombination som han stoppar in lite här och där vad tror du!





303 ;- Från indiska.

Kärlek & harmoni.

Tänk er cupcakes & nougatkakor på och runt.




Molo mysdress. Tradera. cirkus 50 ;-

Kombinationen grönt och rosa dyker upp överallt. Jag älskade det omedvetet tills igår, tills jag kom hem och såg ett mönster.

Det här är min strandväska, köpt för två år sedan:



När började jag ens gilla rosa???


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Rosa är fint! =)

Jag har en rosa dator.



Åh vad skönt att inte jobba natt något mer.

Jaaa,kom hit på lite kaffe. Värkarna vill inte komma igång ännu. BLÄ!

2010-06-16 @ 16:35:30
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0