Smarta saker.




 Sittpuff till hallen.


   Klädkorgar.


  Litet lackbord till bärbara.


 Tavlor från dollar.
 

 Ett till lager gardin.


 Välbehövlig bäddmadrass.


 Solsegel.


 Till sommarfikat.


 Sminkspegel.


Det var några av sakerna vi köpte på Ikea, förutom tavlorna då. Det mesta var ju till barnrummen, och dem är nog klara och inredda efter helgen :)

Vi har tjorvat med solseglen i två dagar nu, men nu verkar de vara på rätt plats. Morgondagens sol (om det blir nån), får visa om det blir nog med skugga.

Nästa tripp kommer vi att köpa solsängar, ett lågt bord, och stora krukor att ha på altan.
Och kanske några sittpuffar. Då är alla välkomna för sommarmys. Ta med era bebisar eller vinflaskor. Amma eller drick, vilket som. Jag bär ut kaffe och glass på min blå bricka! :)


Jag har varit rätt så låg i några dagar. Tror att jag är besviken på några människor, men kan inte riktigt förklara varför. En känsla av utanförskap, samtidigt som jag inte gör något själv för att förändra det.
Och sedan alla kommentarer, man kan ju bli less tillslut.

Nåja. Sex and the city-bio med Tess igår, och en lång ledig helg nu. Det piggar upp den suraste ;P



Kommentarer
Postat av: Ida & Lilja

Vad fint ni har det!

Solseglen verkade hur bra som helst, vi ska bygga ut taket o altan men inte förän nästa sommar så sådana där skulle ju funka skitbra tills dess.. var köper man dem? och vad har ni fäst dom i på andra sidan?

2010-06-11 @ 22:23:36
URL: http://lillaliljas.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej,vill du dricka kaffe och surra nån dag?

Jag skriver här istället för jag har blivit tvungena tt byt amobil och har tappat bort ditt nummer på vägen =( ....kram kram

2010-06-13 @ 14:37:49
URL: http://angelicaw84.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Ja,jag hoppas att hon inte är så stor =)

MEN läkaren sa att dom kan ta fel på 1 kg. Hon kan alltså istället väga 4200-4300g. Han sa att det egentligen var lite onödigt att göra en viktuppskattning denna tid men att det är rutin att göra det då man kommer in sådär och har känt minskade fosterrörelser..



Har du varit hos BM något nyligt?

2010-06-13 @ 20:28:16
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0