Barnrummen.


Nu är det dags att lägga in bilder känner jag. Det var ju ett tag sedan surväggen kom upp.
Linus trivs super i sitt nya rum, och har bara gnällt yttepyttelite en gång att han inte hade plats att spela hockey där inne längre.

Det var alltså två rum från början. Mattias rev ner väggen och John byggde upp den igen. Wow, vilket team vi är, den lustiga familjen. Hahaha!  
Linus brukar fråga varför inte pappa flyttar in med oss, så slipper han bo i lägenhet. Det skulle inte vara konstigt för honom ens. John har börjat spela fotboll i excellent`s (mattias jobb) korplag. Linus kan hejja på båda, och jag har bevis på att om alla spelar sina kort rätt så kan det bli precis såhär bra!

Här är Linus 2,5 år i sitt gamla rum.



Linus nya:

 Skrivbord för legobygge och läxor.

 Tavlor köpta i Thailand.



 




Bebisens rum:

 Mitt gudbarn William har godkänt rummet :)



 Rullgardin Karin Mannerståhl. Mairo-monster

 Bebisen ärver bolibompadraken.


Nu ska jag duscha och städa lite, det blev för sent för det igår. Jag var hos Tess och myste på med söta lilla Emilia hela kvällen :)
Det var förresten Jonna som kollade runt på familjeliv efter gravida tjejer åt mig, haha.
Hon hittade Tess och sa till mig att jag kommer gilla henne, och hon hade så rätt :)

Idag kommer Jonna och Mia och myser med mig.
Vi ska på stan och sånt, jag ska köpa gips till magen.
7 dagar kvar till Bf!

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha "William firades med ballong " ;) Det gjnorde han med en röd en ;)



Dom har såå fina rum ! William älskar bebisens rum :)



haha jag är värsta matchmakern hahaha :) Men du vet, jag vet ;)

2010-06-29 @ 21:51:59
URL: http://jjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0