Famnen full.


Tiden rusar. Lillen blir två veckor imorgon.
På dagarna hinner jag inte blogga, då har vi besök eller så går jag hem till någon och ammar och byter blöja för omväxlingsskull.
Kvällarna vill gosen bara gosa, och jag har famnen full. Och tomma tissar.
Han äter som en häst och jag ser hur han växer. Gissar på att han väger 4500 gr nu, får se imorgon på bvc.

Nätterna går bra. Han sover 2-3 timmar isträck.

Idag har jag, John och Loui varit på stan. Det var rea på Hansens, på molo! Helt galen blev jag.





Nu ska jag krypa ner brevid en liten liten människa, och förundras över hur himla söt och snosig man kan vara.
Bildbombar lite först ;P





 Älskade barn <3




Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Förstå så många flickhjärtan som kommer att bli krossade av dessa två killar.

Har du lust att skicka några bilder som du tog på Emilia och Loui idag? =) Ingen stress.

2010-07-28 @ 01:22:21
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Isa

Va fina dom är brorsorna:) Å va fina kläder du köpte till lilltrollet.

2010-07-28 @ 09:32:28
Postat av: Anonym

pojkarna är lik varandra över ögonen...fina bilder färessten...

2010-07-28 @ 13:00:17
Postat av: Jonna

men jenny jag dööör..dom är så fina tilsammans..brorsorna <3 sista bilden får mig typ att gråta, det lyser bara i linus ögon hur stolt och glad han är naaaw..

Och du är lika vacker som vanligt och vilka fiina fynd !!



Hoppas att vi ses snaart :)

2010-07-28 @ 21:15:38
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh, som om man inte blir ruskigt less på att vara gravid och vill att bebisen som man har i magen skall kika ut. Ca en månad kvar till förlossning. Ser så mysigt ut med lillen.

2010-07-28 @ 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0