Bilder på snosgoset.


Jag måste bara inleda med att jag har haft 110 unika besökare på bloggen dagen då goset föddes. coolt :)

Dagen idag: Besök av Jonna och william. Återigen styrde hon upp allt med pizza, cola och presenter i massor till oss alla. Och hennes närvaro gjorde att goset sov sin första 1,5 timmes lur dagtid. Tror mjölken börjar rinna till nu. Tack min Jonnaunge :-)

Sedan har vi grillat och myst med Jahn, Sara & Julia. Vi har bytt blöja och ammat och tröstat ihop. Hur mysigt som helst!

Men jag är sjukt trött... Jag har inte sovit mycket de senaste f e m nätterna, och har inte mycket till matlust. Men man lever ju på att andas bebislukten.

Linus är världens bästa storebror. Så omtänksam och go.
Han förtjänade verkligen sin storebrors-present: Studsmattan.

  

 Lillhjärtat 3 dagar.

 Håller i Linus finger.

 Hogan är duktig och bryr sig knappt om Loui


Kommentarer
Postat av: sara

Grattis än en gång jenny! Han är så gosig! Tänk förra sommaren var det Kitty som var så där ny och färsk, det är ju en sådan otroligt mysig tid ni har nu! Trots att man kan ha ont och sover lite i början så är det så underbart ändå! Snart ska vi kanske börja fundera seriöst på ett syskon till kitty... Man blir som sugen! =) Ha det bäst!n //Sara

2010-07-18 @ 17:39:24
URL: http://sandsa.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag är verkligen lyckligt lottad som får vara mommo till dessa 2 härliga, goa söta små underverk.

Älskar er alla av hela mitt hjärta. kram mamma

2010-07-18 @ 18:06:44
Postat av: Jonna

Det var så lite så och lika trevligt och mysigt som vanligt att hälsa på er <3 Och det är ni som ska bli uppassade nu och inte tvärtom ;)



Dom är verkligen helt underbara Linus och Loui, dreamteam :D

2010-07-18 @ 19:27:50
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tycker han är så lik dig på dom här korten=) Hoppas allt går bra!

2010-07-19 @ 10:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0