BF & Cupcakes.




Jag önskar att vi hade firat bebisens ankomst med dessa ljuvliga bakelser, det var lite det som var tanken med att baka dem. Men snart är det dags att baka en omgång till, och då blir det nog chokladmuffins.

Beräknad förlossning idag då. Folk undrar om jag känner nåt?
Jo. Jag känner ungefär att bebisen är påväg ut genom rumpan så fort jag ställer mig upp. Även när jag går omkring och också när jag sitter. Det är så jag känner.

I mammas huvud susade det förbi en sjua. 7 som i 7:e. Typ som 7/7.
7 Juli-2010.

Det blir bra. Komsi komsi så får du tissemjölk!

Kommentarer
Postat av: Ida & Lilja

Hur har du gjort dom där söta bakelserna?? :)

2010-07-06 @ 19:32:30
URL: http://lillaliljas.blogg.se/
Postat av: Jonna

Haha vilken tur att jag inte la ut ngn bild på mina sk cupckaes för dom var INTE sådär fina. Hade ingen spritspåse, så förskte med fryspåse.Gick inte så bra så kladdade bara på.Just det så såg det ut..kladdigt :)



haha äslkar dina kommentarer "kan det inte bara spruta ut vatten" och komsi så får du tissemjölk :) Jag döör :)

2010-07-06 @ 21:48:59
URL: http://jjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0