2 dagar kvar...


Varför känns det som att jag går på övertid? Kanske för att många och även jag och John har gissat på att den redan skulle vara här.
Jag har haft mycket förvärkar, svårt att gå, magknip och annat jox. Dessutom har jag haft en känsla i kroppen de senaste dagarna att den är påväg. Men haha, mina känslor är nog mest önsketänkande!

Igår var jag, John, lillasyster Lina och Linus på havsbadet några timmar. Linus fick 100 kr av sin älskade mommo som han fick ha i sin börs, och han åkte karusell och hoppade i hoppborg och köpte sockervadd.
Vi spelade på chokladhjulet och Lina vann åter igen, två kilo toblerone.

Igår åt jag:

Pizza
Mjukglass
Belgisk våffla med sirap och vaniljglass glass (prova den, sjukt god. Finns i glasshuset på havsbadet.)
En hel del Toblerone
Spagetti med ost och svartpeppar.

Jag tänkte kolhydrat-ladda, eller nåt.

Nu ska vi äta frukost ute. Lina har sovit här i fall det skulle ha behövts.




Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tror att det är på G :) Hoppas det iaf så vi får träffa bebben snart !



Så sjuuuuuukr snyggt det blev på altanen är GRYMT avis !

2010-07-04 @ 20:41:53
URL: http://jjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0