Dag 19: Detta ångrar jag.


Jag ångrar ingenting. Har en förmåga att se det positiva i skit som händer.
Jag har inte heller gjort några "fel val". Det blir rätt om man gör rätt, höhö.

Fast jag kan i efterhand ångra att jag inte tog tillvara på och njöt av situationer. Att man går in med fel inställning till saker som, om man hade haft en bättre inställning, hade kunnat bli riktigt bra.


Som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Jag vill inte bli gammal och känna att jag missade mitt liv, för att jag pysslade med sånt som egentlligen inte betyder något.
Men jag försöker ha det i åtanke dagligen, för om jag är medveten om det så slipper jag iallafall bli snopen sen. Kanske.


Kommentarer
Postat av: spikie

håller med dej fullständigt. lev i nuet och ta vara på tiden vi har nu.

2010-12-12 @ 11:04:26
URL: http://spikie66.babyblogg.se/
Postat av: J

Oj, vad jag önskar att jag också kunde bli bättre på att ta vara på nuet och inte grubbla så mycket på imorgon och igår..

2010-12-12 @ 22:13:10
URL: http://villagunnismark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0