Dag 18: Favorit födelsedag.


Jag minns väldigt få specifika födelsedagar. Kanske för att jag de senaste tio åren bott långt ifrån familjen, och inte firat dem så noga. De senaste åren har jag inte ens bjudit någon på tårta.
Börjar bli less på att jag själv och folk ska fylla år. Bara massa ångest. Typ, vem jag glömt denna månaden?

Men det kanske var när jag fyllde 20 år.
Jag var i kiruna och blev uppvaktad av familjen. 
Jag hade en ganska rejäl mage, med Linus i. Och min syster berättade att de skulle ha ett till barn.
Det var en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: spikie

känns som ens födelsedagarna inte är lika speciella längre. när man gjort dom "roligaste" och viktigaste födelsedagarna (18 och 20 år) är det inte lika speciellt. sen när man har barn så är deras födelsedagar viktigare och roligare :-D

2010-12-12 @ 11:03:29
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0