Dag 17: Mitt favoritminne.


OMG! Det känns ju som att jag måste sitta och tänka igenom hela mitt liv.
Finns ju så många minnen att det blir kortslutning uppe i hjärnkontoret, och plötsligt minns jag ingenting. 

Jag kommer aldrig att kunna bestämma mig.
Men för att ändå göra den här utmaningen så prydligt jag kan, så säger jag så här.

Jag träffar oftast åtminstone en häftig människa varje gång jag reser. Personer som jag tänker på då och då och skulle skriva in i min bok om härliga härliga människor, om jag hade någon.

Jag och Sarah träffade Hans majestät konungen på ett nattåg till typ Åsele.

Men det minnet jag hade i åtanke för detta inlägg var när jag och John befann oss på varsin kamel i Sahara.
Johns kamel var på rejält dåligt humör och började mucka med en annan kamel.
På den satt Stephan, han från bolibompa och lilla sportspegeln ni vet.
Iallafall. Vi delade tält och umgicks med Stephan och hans flickvän Emma efter det.
Superhärliga människor, och ett väldigt trevligt minne!

Här är skuggorna ov oss. Tänkte att de kanske inte vill vara med på bild i min blogg, så det räcker med skuggorna ;)





 Tunisien 2009.

Kommentarer
Postat av: Ida

Shiiit vilken fin bild på dig!

2010-12-09 @ 22:32:08
Postat av: Jennan

Tack Ida! <3

2010-12-09 @ 22:43:06
Postat av: Sarah

Jag tror att vi litade på honom därför att.... ja inte vet jag... Vi får prata om det på telefonen i stället, de tär mkt roligare =D



Men han var från Kiruna kommer jag ihåg.. För det var så vi började prata med honom. Vi sa typ att vi var därifrån och då sa han "ja, vem fan är inte det" eller nåt sånt?



Jag gillar bilden när du springer uppför sanden. den ser så himla... Tunisisk ut =P



2010-12-09 @ 23:07:51
URL: http://blogg.aranels.se
Postat av: spikie

ser otroligt härligt ut!

2010-12-10 @ 09:48:34
URL: http://spikie66.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0