Dag 15: Mina drömmar.


Jag gillar inte att ha orealistiska drömmar, om att bli miljonär och så.
Mina drömmar är sånt som jag tror kommer bli verklighet.

Jag drömmer om ett stort kök och badrum. Kanske ett hus på fårön, med egen båtplats.
Jag drömmer om en relativt stor båt, som rymmer en sovande familj.
I den familjen finns det tre barn, eller fyra. Tvillingar hade vart häftigt att få uppleva.
Det finns många länder jag vill sätta mina fötter på. Jag skulle vilja ha varit i alla världsdelar.
På Antarktis ska jag ha på mig min canadagoose-parka ;)
Jag vill också åka på en kryssning till karibien.
Jag vill göra något för världen. Kanske föreläsa om något viktigt. 
Jag vill åka till Borneo och hålla i en orangutangbebis, och då vill jag att det ska ha skett en förändring så att jag kan lämna tillbaks ungen till dennes mamma och säga; Tack snälla du för lånet. 

Och slutligen vill jag att mina barn ska hälsa på sin gamla gråhåriga tantmamma och fortfarande säga att jag är världens bästa.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad säger du om att dumpa barnen med John någon månad och följa med mig till något häftigt land där jag ska vara utbytesstudent när jag börjar universitetet?



Eller, så kan du och jag åka till Asien ett halvår som volontärarbetare och ta hand om tigerbebisar och pandor?

2010-12-07 @ 17:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0