Viktchock.


Vi var lite otåliga söndag kväll, så vi försökte väga goset med Johns digitala fiskevåg, en såndär med krok som man hänger fisken på.
Först satte vi han i tvättkorgen, men det gillade han inte, så då fick han ligga i en Ikea-påse.
Vågen visade för mycket, tänkte vi.

I måndags var vi iallafall på Bvc.
1 månad gammal väger han in på hela 5650 gr och är 59 cm lång.
Nästan precis den storleken var Linus då han var 2 månader. Höhö, lilla dunderklump.

I dagarna två har jag haft Maja här! Min fina Maja och hennes son Matheus.
Vi hade mycket kvalitetstid att ta igen, och jag fick inte nog.

Sedan kom Tess, Emilia och Theo förbi på lite fika.
Så det är först nu jag får känna på hur det är att var ensam, och det betyder också att rasta hunden själv, med en sovande bebis hängande på magen. kl 22 på kvällen.




Till helgen har Linus fotbollskupp. Sedan ska han börja skolan, och där ska jag vara med i början. Sedan fyller han år, vilket betyder kalas och tårtor och sånt.

Huh, det blir häftigt att se hur allt ska gå till.
Längtar tills han kommer hem igen, min fina darlingsambo <3

Vi har iallafall köpt starwars-lego-gubbar från tradera för 600 spänn. 
 

Var det nåt mer? Jag är alldeles yr i huvudet..
Skriver kanske imorgon eller så.

Kommentarer
Postat av: Isa

Så fina ni är Jenny. Å va mysigt med sjalen:)

2010-08-19 @ 10:13:34
Postat av: Ida & Lilja

Ja jättefina, och jättemysiga ser ni ut! :)

2010-08-19 @ 13:06:38
Postat av: Tess & Theo

Du får säga till om du behöver hjälp med något! =)

2010-08-19 @ 22:24:20
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0