Pdol helgen.


Fredag. Nästan 30 plus, sol och ashett. Bebisen höll på smälta.
Johns Mamma och Thomas kom och gick på pdol med oss. På kvällen grillade vi.

Lördag. mulet, blåsigt, askallt och endast några grader. Som på antarktis typ. Jag höll på frysa ihjäl och hade inte klätt på pattarna heller.
Linus åkte radiobilarna själv och jag såg direkt att han blev rädd när alla jävlar krockade i honom. Han hade röda skrapsår på halsen efter bältet och vi grinade både han och jag.
Vi gick in i gallerian och precis när Loui blev vrålhungrig så skulle det stänga, då grinade han.
Ingen vidare dag tyckte jag.

Idag. Bättre väder och jag såg fram emot att sitta vid ett bord och äta souvlaki i mat-tältet. När vi kom till stan var tältet tomt. Det blev thaimat på en bänk istället, men Linus åt som aldrig förr och känner sig nu trygg med att åka till Thailand om 1,5 år.


Lillen har varit vaken 3 timmar nu på kvällen. Nästan helt glad och nöjd hela tiden. Han tittar med sina stora små ögon. Han ler väldigt mycket när han är i matfyllan. Ett underbart leende, och ibland får man en skymt av skrattgroparna :)

Linus har varit rätt jobbig idag, vet inte om det är 6-års eller storebrors-syndromet.
Men vi har pratat om det nu på kvällen, och då plötsligt blev han så klok igen.
Han börjar bli tuff på studsmattan, men han "vet vad han gör" som han själv säger.

















Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Guuuud så fina bilder på dig och Loui.



Jag önskar att jag hade massor med pengar,då skulle jag köpt mig en systemkamera! =)

2010-08-02 @ 00:44:35
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur hinner du sminka dig och vara så där snygg???

2010-08-03 @ 08:47:14
Postat av: Jonna

Men jiises vad snygg du är kvinna !! Helt underbara bilder på er alla

2010-08-03 @ 22:34:59
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Jennan

Men oj vad snälla ni är :)



Som svar på anonym fråga. Jag fixar aldrig håret. Sover med en tofs och sprayar lite. Att sminka mig tar 10-15 min, så jag hinner :P

2010-08-04 @ 08:57:26
Postat av: Angelica

Men snygg fia ;)

2010-08-04 @ 12:53:36
URL: http://angelicaw84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0