Heeej !


Jag och Linus har varit i Kiruna i helgen, därav min frånvaro ifall någon lagt märke till det.
Vi skulle åka skoter, men det var lite kallt så det blev fika-race istället och det var mycket trevligt och gott :)

Jag har badat bubbelbad, och använt mammas krämer och smink (det är nåt speciellt med det.)
Vi har också haft bebisgissartävling. De flesta gissade på pojke eller flicka!? med ett viktspann på mellan 200 gr och 5 kg. Barnen var med i tävlingen, så då förstår ni det stora gapet där.

Jag längtar så mycket så jag dööör! :)
 
Jag och Hogan hoppade av i Boden, där blev vi hämtade av mys-John som återtagit den förlorade thailands nyansen i ansiktet. (Jag blev genast avundsjuk och kladdade in mig med brunkräm när jag kom hem.)
Vi plockade upp en jätteäcklig jättepizza och for med den hem till Johns bror m fam. Där blev det bebisgos med lilla Julia. Oh my vad gosig hon är!

Linus är kvar i Kiruna. Han ska på badis, och få leka med sina kusiner vilket är bland det bästa han vet.
Pappa Mattias åker dit nästa helg, och jag antar att han tar med honom hem ? ;P

Nu återtar jag lite förlorad datatid med att läsa bloggar, glo runt på tradera och googla något ovisst med en kaffekopp brevid. Halsbränna is back, men än har jag övertaget, och det betyder att jag fortfarande frossar i onyttigheter (viktkurvan går stadigt uppåt så som den ska), och så dricker jag kaffe. Ur en löjligt stor mugg.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Kaffe SKA drickas ur en stor mugg. I LOVE den muggen du har, vart har du köpt den?

2010-04-19 @ 14:16:29
Postat av: Jennan

Från Åhlens! :)

2010-04-19 @ 14:18:43
URL: http://smihlan.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jag blir också väldigt snål och helt plötsligt väldigt ekonomisk då det gäller mjölk=)

Här kan man ta ett glas och dricka 2 klunkar och sedan kasta resten.

Då kommer ekonomihäxan fram.



Känns tråkigt att jag missar träffen imorgon.

Våran skitbil har gått sönder igen. Sen måste jag packa. på lördag flyttar vi in sakerna.

Hoppas att vi kan styra en till träff väldigt snart.

2010-04-20 @ 10:12:20
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0