Det ska bli ett sant nöje att skrota dig!




Jag startade dagen med att sitta med punktering i ett dike ett tag. 
Och nu har antalet involverade personer i mina bilbravader ökat med några stycken, även grannen grannen är inblandad. Och Lindas killes jobbarkompis. Det här är ju sjukt, vart slutar det?

Men nu har jag sommardäck på, med bultar i olika färger och storlekar. Fy fan så ful bil alltså, vill ni se den? Nä, trodde väl inte det.

John kollade efter svarta, snygga jeepar i södra Sverjet. Det gjorde mig på lite bättre humör iallafall :)


Jag har knappt kunnat gå idag, det hugger och har sig i magen, typ som mjälthugg.
Och eftersom jag googlar allt så vet jag att man har mjälthugg under revbenen, och detta är nere under magen. Så nån form av livmodervärk? Och ibland gör mina sammandragningar så att jag måste gå lite böjt framåt och skitsakta. Jag ser ut som en gammal gumma med min tofs på huvet, haha.
Ja annat var det förra gången jag var gravid, då var jag ung och snärtig minsann!


Jag fick en stark längtan efter vin idag. Fast jag blir så himla lustig när jag dricker det ;P


  
Från en av de roligaste festerna någonsin. Nyår 2oo8.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy tusan för bilar!

Visst blir man galen? Känns som att vi har betalat en halv förmögenhet bara på att laga den.

Jag vill lägga pengarna på något roligare.



Jag var ute och gick i söndags och då fick jag typ mjälthugg. Men det var som lite längre ner. Det höll inte i sig så länge som vanlig mjälthugg heller.

Säkert livmodern som sträcks eller något då man går.



Jag har också fått sug efter vin. Eller en kall öl nu i sommar =) Mmmm....Jag har en alkoholfri vinflaska här. Men det är inte samma sak =)



Och på tal om något helt annat så tror jag att du väntar en flicka.

När ska du till BM nästa gång?



Ursäkta för mitt långa inlägg =)

2010-04-14 @ 08:28:07
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: sarah

Se det positivt, du knyter nya kontakter :P

2010-04-14 @ 16:06:04
Postat av: Tess & Theo

Har du testat "ringtestet"?

Jag gjorde det med Theo och även denna gång.

Men Theo stämde det varje gång jag gjorde testet. Och om det nu är en tjej som BM sagt,så har testet även stämt alla gånger nu.

Prova =)



Tack för tipset =) Ska prova den champangen.

2010-04-14 @ 19:50:09
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sötpropp, hoppas john kommer hem med miljoner i fickan och en svart jeep åt dig :)

2010-04-14 @ 22:58:19
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bara det inte är foglossningar. Det började sådär för mig och sen blir det värre. Hoppas ni har det bra annars!

2010-04-15 @ 12:53:23
URL: http://www,sofie-andersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0