Syns man inte, så finns man inte. Eller nåt.


Hey!

Nu är jag här, tillgänglig för allmänheten som alla andra. Nu blir det jag gör om dagarna och det jag tänker meningfullt, och cirkulerar ute i cyberrymden i all evighet.
Känner ni så? Att vardagen liksom blir roligare om den blir dokumenterad? Jag gör det, och jag hoppas det blir kul och att jag kommer orka med denna blogg. Jag gör ett försök :)

Imorgon börjar John någon slags utbildning, i MALMÖ!? Jag blir till större delen av resten av graviditeten och något år framöver ensam, med en bebis. Kanske inte så det var tänkt, men det finns en ljusning i slutet av... varje månad; pengar. Och i framtiden kommer han att jobba i vindkraftparken här hemma, och förhoppningsvis finansiera större delen av resorna till Ikea och övriga världen. :)
Är han hemma den dagen bebisen vill ut, så är jag nöjd.

Imorgon går jag in i vecka 28

SOM VI LÄNGTAR efter denna lilla unge. Jag har börjat tvätta upp och vika in småkläder. Linus lägger trasiga och överblivna saker i en hög till bebisen och tänker ut lösningar hur han ska bära den hit eller dit när den skriker. Det ska bli sjukt kul med TVÅ barn. Det känns som en rätt fjuttig familj på tre personer, allra helst efter att ha förälskat sig i familjen Johanssom i Älvdalen ;)

Jag gjorde en liten felbedömning när jag såg jätte-pingun på coop. Den här ryms i det enorma?! påskägget hemma, tänkte jag. Jaja, det fick bli såhär.
Jag är mest förvånad över att Linus faktiskt köpte att påskharen måste ha varit på våran gård och lagt ägget under riset. Han som annars alltid är skeptisk och inte trott på tomten på flera år.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja men ÄNTLIGEN :) du är efterlängtad här i bloggvärlden jennypenny :)



Puss på dig <3

2010-04-06 @ 23:21:23
URL: http://jjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0