Post och morgonkaffe. Lycka för dagen.



Eftersom jag glömt att ta in gårdagens post, väntade två paket i brevlådan när jag kom hem från jobbet imorse.
De senaste traderafynden :) 



Idag ska jag och Lillus på stan en sväng. Igår blev det alldeles för stressigt. Tänk att en dag kan gå så fort när man börjar jobba 18.00, jag hinner inte med så mycket som jag vill. Och som jag är städsugen idag. Har småstädat och pysslat hela dagen..klockan tickar, skynda skynda, städa fortare...men då går ju klockjävlen också fortare. Ahhh!





 

Bauta-magen i vecka 28.

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

En såndär tummenleksak har jag också =)

Jag har blivit galen i tummen.



Vilka snygga stjärnor du har =)



Har du en systemkamera?

En vacker dag hoppas jag att vi också skaffar en sån. Jag vill ta en massa fina bilder =)

2010-04-10 @ 22:23:54
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du är så fin ! Längtar tills jag får snosa bebbe :)



Vad fina traderagrejs :)



Puss !

2010-04-11 @ 03:15:05
URL: http://jjonnaa.blogg.se/
Postat av: John

Fin du är gumman min :D

2010-04-11 @ 12:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0