Hur man blir av med en djävel på tio dagar...

  • "Vikten av att vara ensam är värd sin vikt i guld"
  • Gå mycket, i frisk luft (storstadsmänniskor måste ut på landet), gärna så fort att du måste andas snabbt, eventuellt spy efterråt.
  • Städa överdrivet. Det ska symbolisera utdrivningen av..ehh djäveln.
  • Umgås med de allra bästa vännerna som får dig att skratta och glömma att du är elak.
  • Träna på att vara snäll, prata snällt och säg JA till allt. Råkar du säga nej, så gör snabbt om meningen så att den låter positiv. Det kan hända att man låter väldigt förvirrad i början, men det går snart över.
  • Var snäll mot djäveln, det är bästa sättet att få den att fly.

Låtsas nu inte att ni inte har någon djävel att driva ut, har inte alla det? Att just dessa punkter fungerar på er går ju inte att garantera, och jag har inte så lång erfarenhet av just djävulsutdrivning (fast jag har levt med en i i hela mitt liv) trivs ni med eran, så låt den vara kvar. Men jag vet några små bitchar som borde testa, mohahahaha!





På schemat idag: Faktiskt alla punkter ovan. Börjar med långpromenad med Hogan Bolt Doggelito.
Sedan ska jag och Linus på Nimbys, och förhoppnings lära känna någon ny mamma/barn duo. Det kommer nog att göra mig på väldigt bra humör :) För jag är rätt deppig just nu, efter att ha skutsat John till taxi-station. Men två veckor av sorg är väl rätt överkomligt för ett liv i lycka?!

-kärlek-


Kommentarer
Postat av: Fade

ÅH ÄNTLIGEN! ööööverlycklig

Jag hoppar lite in och ut på Facebook, men VAD GLAD jag är nu. Ska läsa allt så fort jag kommer hem i eftermiddag.



Stor puss!

2010-04-07 @ 09:40:28
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Tess & Theo

På Haléns. Gå in där och kolla. Dom finns i svarta också. Grymt snygga =)

Ses på ett tag. Vi kommer vid 13.30-14.00 =)

2010-04-07 @ 11:13:25
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad kul att du har börjat blogga. Vi var på Nimbys igår jag, Flisan och Liam. Synd ni inte var där då=)

2010-04-07 @ 18:04:10
URL: http://www.sofie-andersson.se
Postat av: Angelica

Åhh vad roligt att du skaffat blogg, jag ska länka till dig omgående =)

Ja vi måste verkligen träffas, vill ju så se din underbart fina mage! och höra hur ni haft d i tahiland =)

Till helgen far vi bort men vi kanske kan ses nån dag till veckan så kan ju ungarna leka?



kram kram

2010-04-07 @ 22:07:42
URL: http://angelicaw84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0